Merhaba,
Malum doğumdan sonra saçlar çok dökülüyor. Hamilelik öncesi kullandığım saça çok iyi gelen bir karışım var. Biberiye yağı, hint yağı ve Hindistan cevizi yağı karışımı. Sizce emzirme döneminde bunları kullanmanın bir sakıncası olur mu? Saçıma süreceğim