6 ay önce sprial taktırdım ilk zamanlar her ay başı regl oluyordum fakat bu aralar reglim hiç bitmiyor minik minik de olsa leke halinde mutlaka geliyor doktora gittim sprial yerinde dedi hap verdi bunu kullan geçmezse çıkartalım dedi başına böyle birşey gelen var mı arkadaşlar yazabilir misiniz neden böyle oldu