Papatya-eylul88 Kizlar kasiklarimdan tomigrafi cektirdim SAĞ OVELDE 37 mm capli duzgun sinirli kist izlenmektedir diyor.bilgisi olqn varmi tehlikeli acaba???
lceLady Papatya-eylul88 Ayrica iliskide agri Akinti Karın şişmesi Kasik bölgesinde zaman zaman agriniz Gebelik olusumunda sıkınti olabilir Benimde vardı da kür sayesinde kurtuldum
dilos6 Papatya-eylul88 hayır tehlikeli değil büyürse küçük bir opersyonla alırlar, adetle dökülür diğer arkadaşın dediği gibi kür uygulaması yapmayın o arkadaşta geçmiş olabilir ama sizde büyüme yapabilir veya yeni bir kistiniz de olabilir. Şahsen hayıt tohumu veya soğan kürü gibi uygulamaları yapıp kist sahibi olan çok fazla hasta gördük
kimbumadam Papatya-eylul88 4 cm yani 7 cm altına ameliyat demiyorlar , ama büyümemesi için doğal olarak soğan kürü deneyebilirsin Ve düzenli doğum kontrol hapı kullanman tavsiye edilebilir.. Geçmiş olsun🙏
Papatya-eylul88 dilos6 ya akside olabilir yani??sogan buyutebilir.yapmamk lazim o zman öylemi Bi zarari varmi acaba bu kistin cok tesekkurler cok sagoun
lceLady Papatya-eylul88 İbrahim Saraçoğlu’nun kürüdür 15 gun boyunca ac karnina sabah aksam sogani kaynatıp suyunu iciyordunuz evet. Her adet bitiminden sonra.. etkili bir kürdür Saraçoğlu cok degerli birisidir. Arastirip biraz bakin isterseniz. Türk kimyager kendisi ayrica Tayyip erdoganin baş danışmanıdir
dilos6 Papatya-eylul88 aynen dediğim gibi aksi olabilir hiçbir kadın doğum doktoru da kür yap demez 😊hayır zararı olacağını düşünmüyorum büyük ihtimal çikolata kistidir küçük çünkü, adetle dökülür