rabikkk55 Kızlar iyi günler. Bebişlerinizle huzurlu bol uyumalı günler diliyorum 😂 size bi şey sormak istiyorum. Sağlık ocağı kan ilacı verdi Vegaferon. Ben kullanıp kullanmamak arasında kaldım. Sizler ne düşünüyorsunuz merak ettim.
minervadefne rabikkk55 dişlerde leke yapıyor dediler microfer aldım eczaneden oda kan sonucunda kansızlık çıktı dozunu yükseltti doktor bilmiyorum yani iyi geldi mi gelmedi mi kabız yapmadı ama
acimavi rabikkk55 vegaferon içeriği iyi değil, bebeğinizin takipli doktoruna danışıp tavsiye almanız daha iyi olur
rabikkk55 minervadefne bende dişleri çürütüyor ve kabızlık yapıyor diye duydum. Etrafımda çoğu kişi kullanmamış. Kullananda düzenli kullanmamış. Bi karar vereceğim bakalım. Teşekkür ederim bu arada 🫶🏻😍
rabikkk55 milletsanakanalizemiolacak bugün 4. Ay kontrolümüz var. Doğru diyorsun doktoruna sorayım bi de. Çok teşekkür ederim 🫶🏻😍
minervadefne rabikkk55 evet d vitaminini de kan damlasını da ayrı alıyorum aklınıza yatanı kullanmakta fayda var ☺️