E bebek baby me sarı paket ben doğdu molfix kullandım sonra 2numarada bir geçiş sağladım prima halt etmiş yanında diyordu yorumlarında hem uygun hem gerçekten pişik yapmıyor ve sızdırmıyor oğlum 9 aylık 3ünü,4ünü aylarca kullandım yeni 5 numaraya geçtim tavsiye ederim