Selam annelerim
Çalışan bir anneyim ben. Sabah anneanneye bırakıyorum akşam iş çıkışı alıyorum. Evde de vakit geçirip oyun oynamaya çalışıyorum aslında. Babayı oyun arkadaşı olarak görüyor. Asla onla uyumuyor yatmıyor. Beni görmediğinde hemen aramaya başlıyor ağlıyor. Geceleri onun yatağında yanına yatarak uyuyorum dalınca kalkarım diye ama maalesef ki öyle olmuyor. Kalktığım an uyanıp anne diye ağlamaya başlıyor. Gece tuvalete bile kalksam hissedip hemen uyanıyor. Evde yapışık ikiz gibiyiz. Duşa bile girsem beni görmek istiyor ağlıyor kapıda. Vs vs bu normal bir durum mu ? Ne zaman geçiyor? Ya da çalıştığım için mi böyle?