gezo Bebeğim her ağladığında veya huysuzlandığında direk emzir emzir diyorlar daha yeni emzirmiş olsam bile çok sinirim bozuluyor sizede böyle oluyor mu
tasdemirrr gezo evet önceden öyle oluyordu yani benimde sinirime dokunuyordu ama sakinleştiği içindir kötü düşünmüyorlardır bence.
prensesannesi07 gezo aslında kötü birşey demiyorlar iyi bir şey diyorlar ama doğum sonrası hasas olduğumuz için bebeğe yetebilmek duygusuyla savaştığımız için yanlış anlıyoruz