kahvesaati Kızım 4 yasında krese 2 bucuk ay gitti hiç ağlamadı ara tatilden sonra annemi istiyorum diye ağlıyor sınıfa giriyor hep ağlıyor size bağlı olan çocuklarınızı nasıl alıstırdınız Allah aşkına bi yardım edin napcağmı sasırdım