Kızlar d vitamini olarak kendime devit 3 kullanıyordum ama bebeğime buckso kullanıyordum şimdi bebeğime ocean kullanmaya başladık evde sağlık ocağının vermiş olduğu monovit damla vardı kabız yaptığı için onu bebeğime kullanmadım ama aile hekimi kendine kullan demişti monot yetişkinlerde kaç damla ?