cansuh Atopk dermatit yani egzama. Benim oğlumda da 3,5 ayda başlamıştı 1 yaşına doğru geçti. Bioderma atoderm nemlendirici iyi geliyor. Bir de bioderma şampuan.Vücudunu , yüzünü sürekli nemli tutmalısınız. Sıcak iyice çoğaltıyor, yünlü kıyafetler, yelek, kazak vs giymemesi lazım. Banyo ılık olacak en fazla 10 dk, bir de bebek deterjanı ile kıyafetlerini ayrı yıkayın. Peluş oyuncaklardan uzak tutun, halıya yüzü gelmesin. Çok sıcakta uyutmayın, bir de çok kalın giydirmeyin, çok doktora gittim, en sonunda bir doktor kortizon seviyesi en düşük kremi verdi çok ama çok ince tabaka halinde sürdüm çok fazla kızaran kabaran yerlere. Almak isterseniz Abdi İbrahim Advantan krem . Kızaran yerlere başka krem, nemlendirici sürmeyin, çok daha fazla yakıyormuş. En iyi gelen krem bu söylediğim. Siz yine de doktora gösterin teşhisi atopik dermatit olarak yaparsa bu dediklerim çözüm oluyor. Uzun yazdım ama o kadar uzun süre çektik ki bu sıkıntıyı, aynı sorunu yaşayan kişilere bir fayda olsun istiyorum . Geçmiş olsun 🤍