3 ay 25 günlük olduk.
Sabah ilk uyandığında yatakta vakit geçiriyoruz sonra uykusu geliyor uyuyor. Uyandığı zaman piyanolu oyun halısını yatağına koyup içine koyuyorum o orda oyanalırken bende hızlıca evi toparlıyorum.
Kahvaltı yaparken benimle birlikte oluyor anakucagında oyun oynuyor kendi kendine yine sonra kahvaltıdan sonra biraz birlikte çıngıraklı , sesli, veya kitaplarla ilgileniyoruz ,kendime tv açmak istiyorum ama malesef dediğiniz gibi nerde olsa o kafasını çevirip bakıyor. Ben açmıyorum. Eşim de tam aksine evde izlemese bile tv açık olsun ses olsun isteyen birisi ama yine de baktırmıyoruz misafirliğe gidince kapattırıyorum😂🤔
Bi anakucagına bi yere koymaya çalışıyorum kendi kendine oynamayı da alışsın diye .
En sevdiği oyuncaklar sesli oyuncakları onlarla çok vakit geçiriyor.