birazondanbirazbundan [silindi] regl görmeden spiral takıyolar mı ki ya. Doktorum 1 kez regl görmen lazım dedi takmadı
[silindi] birazondanbirazbundan ben yeni doğum yaptıktan sonra gittim zaten kanamam yeni bitmişti kan tahlili verdim gebelik için anlamadım sonuç negatif çıkınca taktılar valla
ikiprensesannesi_- [silindi] ilk kızım 5 aylıkken regl oldum ikinci kızım şuan 3.5 aylık ve hâlâ regl olmadım ☺️
ezgisefaalmina Selmaaaaaaa Selmaaaaaaa evet takılıyor beta hcg testi istedi negatif olunca da taktı ama bazı doktorlar dogumdan sonra ilk adeti gormeden takmiyorlar
ebraargull [silindi] doğum sonrası 2 buçuk ay kadar sürdü kanamam sonra kesildi 5.ayda regl olmaya başladım 2 aydır 10 gün gecikmeyle oluyorum bakalim
zehra0208 Kırkım çıktıktan tam bir ay sonra oldum ama ikincisi 15 gün gecikmişti psikolojim bozulmuştu
ezgimomy Doğumdan sonra yaklaşık 40 gün kanamam oldu 50.günde adet oldum kızım 4 aylık 15 günde bir adet oluyorum ne zaman düzelir aranızda böyle bir şey yaşayan var mı ?
bebegimin_annesiyim25 [silindi] 33 gün oldu bugün sanki olcakmışım gibi ağrım var belimden bacaklarıma vuran
glsmcmndr [silindi] benim doğumdan sonra kanamam bi süre geldi sonra azaldı adet ağrısı gibi ağrı girdi bu sefer daha çok başladı sonra tekrar azaldı kırkım da daha yarın çıkacak bende beklemedeyim doktora sordum normal dedi
hava12 anneee27 nerde taktırdınız hastane mi sağlık ocağı mı bende düşünüyorum da doğum yapalı 2 ay oldu
flamingo24 [silindi] Ben 9 ay sonra geçen ay oldum sonra 10 gün sonra siyah geldi bi iki gün başka olmadım bakalım bu arada ben hap kullanıyorum