Kızlar kızlar şeker kızlar bebişim 7 veya 7.30 gibi kalkıyor brn uyku insanıyım 10na kadar uyurdum önceden şimdi nerdeeğğğ ama mahvoluyorum 7de kalkınca ayılamıyorum gözlerim kapanıyo tüm günüm berbat geçiyor kızım gündüz uykularını uzun uyumaz onunla yatayım desem en fazla 20 veya 30 dk uyuyor o uykuya yatıp bianda kalkınca daha da kötü olıyorım uyumasam perişanım miğrenim var tüm önerilere açığım
Not: evet akşam erken uyumuyorum çünkü kızımda geç uyuyır sonra eşimle kendime vakit ayırmaya çalışıyorum oda mesela 5de kalkıp işe gider ama 12 ye kadar oturur benimle bazen 1e kadar