Miracefe Merhaba arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var Salı kontrolümüz var ama doktora gidene kadar içimi rahatlatmam lazım bebeğim 28 günlük ilk sütüm gelmedi mamayla beslenmeye başladık şimdi sütüm azda olsa var sabah emzirsem öğlene boş oluyor göğüslerim 3 saatte bir 30 cc mama veriyorum doktorum doymuyordur saati düşürelim dedi 2 sattte bir 30 cc veriyorum çok ağlıyor ne yapmalıyım var mı aranızda biz gibi olan 2 ölçek yaptığımda kusuyor 1 ölçeğini çıkarıyor hemen hemen 😞😒
Serimzrk Miracefe 40 yapıp sulu yapın yani suyunu biraz fazla koy 🤷🏼♀️ Ama bncede az 30cc çünkü oğlum yenifoğduğunda o kadar veriyordu hemşire en son mama verdiğim 50 fln içmişti 17 günlük benm oğlan sürekli mama vermiyorum ama emziriyorum ben
Elif41 Miracefe canım doymadıgından aglıyor olabilir sen 2 ölçek verdiğinde aglamıyorsa sadece kusuyorsa 2 ölçek ver çünkü bebeklerde kusma normal fazlasını cıkartıyor diyor dr lar