Defneninannesi Kızlar 18 gğn önce sezeryan dogum yaptım. Dıl dikişlerim iyi içse iyileşiyor demişti doktor. Hafif agrım var tabi. Hapşırınca ani hareket ednce sanki dikişlerim ayrılıyormuş gibi hissediyorum. Sizde de oldumu böyle şeyler?
Sulegorkem Defneninannesi oluyor canım benim 54 gün oldu hala iç kısımda ayrılıyomuş gibi his ve çok yürüp biraz ağır kaldırımca ağrım oluyo bunlar çok normalmiş ortalama olarak bu hissi 3 ay yaşanırmış sonra yavaş yavaş geçiyomuş doktorumun bana söylediği
Defneninannesi Sulegorkem Sulegorkem renkliruya Yaren deletedmom01 Sağolun kızlar rahatladım. Benim canım tez biraz kendimi kollamadım çok. İş filan yapıyorum bebek desen kucağımdan inmiyor. Dedim heralde açılıyor dikişler :)) Herkese çok çok geçmiş olsun :)
renkliruya 1 hafta olacak sezeryan olalı.. Öksürürken çok acıyor.. Hatta öksüremiyordum.. Daha bugün öksürebildim ama yine ağrı vardı.. Daha önceki kadar olmasada..