yasmn16 Çocuğum yoğun bakımda şuan cuma gününden beri kusma ve 37 derece ateşle hastaneye gittik kanında enfeksiyon çıktı sonra durumu daha da kötüleşti lütfen bebeğim için dua edin sizde bebeklerinize dikkat edin
Pinrrr yasmn16 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin korkma bizimkide 1 hafta yattı yoğun bakımda güzel bakiyolar sen emzir sık sık izin veriiolarsa geçecek bu günlerde daha iyi olacak orda kontrol altında
yasmn16 YumukluSucurtaa normalde belinden omurilik sıvısı alınıyormuş ama kan değerleri buna uygun değildi doktor uygun olmasını beklersek zaman uzayacak diye başladı tedaviye kan değerleri normale gelince de omurilik sıvısı alacaklar
Psyche yasmn16 Acil şifalar diliyorum, ateşi düşükmüş o kadar enfeksiyona, iyi ki götürmüşsünüz hastaneye
cLearQueen yasmn16 kakanın ishal olmasi normal demisti bana doktor benim bebegim de hep ishal gibi kaka yapiyor
yasmn16 cLearQueen benimki hiç normal değildi öyle bi yapıyordu ki su gibiydi yoğun bakıma alındıktan sonra