Merhaba, bebeğim 11 aylık ve ilk dişini birkaç gün önce patlattı. Yavaş yavaş büyüyor diş ama dünden beri tam ishal olmasa da normale göre daha sıvı kaka yapıyor. Yanındaki dişi de biraz şişmiş. Diş mi patlayacak da ishal oldu? Yoksa patlayan diş mi ishal yaptı anlayamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim🌸