srnrcvs Ya sürekli ağlıyor en son 9.ayda bu durumu yaşamıştık ayrılık kaygısı varmı bu ayda acaba ne kadar sürdü varsa da yanı bırakıl dıger odaya görsem kıyamet kopuyor pesımden geldıgı halde hele telefonu elıme aldıysam vay benım halıme
aysebb srnrcvs 12. ayda başladı evet benimde kızım 13 aylık odadan çıkınca ağlıyor. Bu zamanlarda zihinleri ayrılığı ve kaybetme korkusunu daha iyi algıladığından böyle olması normalmiş