Merhaba 5. Gün çocuk polikliniğine götürdük kızımızı doktor hafif sarılığı var bol bol emzir dedi kan testi vs istemedi. Ama bize tekrar kontrole gelirsin de demedi etrafımdan duyuyorum haftadaa 1 götürüyorlarmış. Sizler nasıl getirdiniz. Bu yenidoğan döneminde doktor kontrolleri nasıl olmalı ?