denizalismom Günaydın hanımlar ben 39+3 te normal doğumla aldım oğlumu kucağıma💙 sizin doğum şekliniz ve haftanız nedir ? 👶🤰💜
burcuad byz20 Ah ben de kolestaza yakalanan bir gebeyim 🤦♀️ 37+2 de 25 saatlik süreç ile normal doğum . Sancısız, su gelmeden, açılma olmadan doğuma girince böyle oluyormuş maalesef
Esoz1110 denizalismom 41 haftalık doğurdum normal doğumla sezeryanı bir arada yaşadım sonuc olarak sezeryanla doğurdum