doktor o göğüsten emzirmeme izin vermedi bende ilk el ile sağdım o sertliği giderdim sonra pompa ile sağdım düzenli olarak 1 haftaya yakın sürdü sonra kızımı o göğüsten emzirmeye başladım çok dikkat ediyorum ve korkuyorum tekrar olurum diye o kadar kötüydü ki ateşim 39-40 arası gidip geliyordu 39un altına düşmüyordu