Gece hiç beslemiyorum demişsiniz ya ek gıda oranını mı artırdınız? Ben de kendim memede mayıstırıp uyumadan yatağa koyuyorum emzikle, o şekilde 3 saat uyuyor ama sonra kalkınca saat başı meme istiyor aç diye düşünüp veriyorum ben de. Yatmadan 1 saat önce gece maması da yiyor ama alıskanlktan yine meme emiyor