Günaydınlaaarr arkadaşlarım, bebeğim 5.5 aylık ve son bir aydır geceleri çok sık uyanıyordu. Uykuya dönse de sürekli kalkıp bakmak uyutmak artık beni tüketmeye başladı. İki gündür tamamen çay ve kahveyi kesip akşamları ıhlamur-rezene-kuşburnu-kuru dut hemen az miktarda kaynatıp içiyorum. İki gecedir uyudum inanır mısınız. Hemen sizinle paylaşmak istedim. Belki denk geldi bilmiyorum ama bir umut denemek isteyenler olur🤍