Kızlar bebeğim 5 ay 10 günlük dün sabahtan beri ağzına biberon sokamıyoruz dünden beri toplasan 150 cc mama anca içmiştir 3 gün önce ek gıda tadımına başlamıştık kabak ve havuç verdim ama asla mama içmiyor başından böyle bi olay geçen var mı kaşık mamalardan alsam ne olur acaba ne olur bi akıl verin