sevvallcik Kızlar bebeğim 4 aylık olacak uyurken parmak emiyor acaba bu normal mi ne kadar süre böyle devam ediyor
hayalperest2310 sevvallcik bir süre devam eder ama bırakıyorlar bizde de olmuştu tabi alışkanlık haline getirenlerde oluyor
fundagb sevvallcik oral dönemde oldukları için yapıyorlar ellerini keşfediyorlar bizimki 3 aylık gırtlağına kadar sokuyor elini hızını alamayıp şapur şupur 😂
ozgeee22 sevvallcik Yakında 11 aylık olacak uykuya geçişlerde parmak emiyor emzik istemiyor. Baş parmağı yara oldu emmekten ama canı acısa da bırakmıyor 🤦🏻♀️
sevvallcik hayalperest2310 bazen kendisi elini çekiyor ağzından ama demin fark ettim bildiğin şapur şupur emiyor parmağını 🤭
sevvallcik ozgeee22 benimkide öyle emzigi atıyor ama uyku arasında parmağını alıyor hemen nasıl Bıraktırcaz ya
mihrabal sevvallcik son durumunuz nedir benim bebişte 3 ayına giricek son 1 aydır geceleri parmak emerken yakalıyorum napsak ya
sevvallcik mihrabal 5. Aydan bildiriyorum bütün parmaklarini ağzına sokuyor sadece oda disten kaynaklı
gmo 5 aylık şuan ayaklarımda parmağını emerek uyuyor 😅 bende düşünüyorum ilerleyen süreçte sorun olur mu diye ama doktorumuz engelleme şuan oral dönem önemli bu bırak dedi 🤷🏻♀️
sevvallcik durusko1 aslında normal birseymis bu doktoru öyle söyledi ama oğlum baya abarttı geceler şapur şupur emiyordu uyku sersemi olduğunda elini çekip emzik veriyordum öyle yapa yapa unutturdum inşallah tekrar yapmaz