Kız arkadaşlarım plan yaptı bir geceliğine biryerlere kaçalım diye planan zamanda bebeğim nerdeyse 4 aylık oluyor bebeğide alırsın dediler ama inanın ben bebekle gittiğimde hiç bişey anlamıyorum yaptığım şeyden bir geceliğine babasına bıraksam çok kötü bir anne olucakmışım hissi geliyor ikinci problemde tüm beslenmesi emzirme yoluyla hiç biberon vermedim meme reddi olmasın diye şimdi alıştırsam red olur diye korkuyorum yada biberonu tutmaz diye yaklaşık 12-14 saat bensiz kalıcak hiç bu kadar uzun bırakmadım en fazla 2 saat gitmesem diyorum ama ihtiyacımda var böyle bir güne