mutludilek Minikprenses_1 ben bi kutu denedm bebeğime kakasını yemyeşil yaptı. Bitiremedim çöpe attık. Aptamil veriyorum şimdi.
Nur5338 Bende aptamil kullaniyorum sma gaz yapiyor diyolardi gerci bebekten bebege değisir ama aptamil kullanmasaydim hipp kullanirdim
Ezgocan Ben baya bi süre sma kullandım memnun kaldım kusma gaz gibi sorun olmadı güzel kilo alımı yaptı
Naciyegormez Bende bebelac gold ar kullanıyordum eczacı hip combiotic önermişti ondan da kullandım ama sindirimi kolaylaştırdığı için direk kaka yapıp acıkıyodu bebelac gold ar ye geri döndüm memnunum bir problem yaşamadık
Tugba51 Minikprenses_1 biz kullanıyoruz çok memnunuz bebelac kullanmıştım oğluma kusturdu be oğlum sürekli hasta oldu
-erCansu- Minikprenses_1 sma kullanmıstım bi sorun olmamisti ama her bebek farkli belki sizinkini kabiz yapar bence kendiniz deneyerek ogrenin:)
bidunyamutluluk Minikprenses_1 ben Aptamil kullanıyorum ama denedim ama oğlumun kakası yeşile döndü ve çocuk sancidan kivrandi tavsiye etmem ama her bebekte farklıdır dene istersen
Beril-Beren Minikprenses_1 ben evolvia kullanıyorum. Bir kere evolvia bulamayınca aptamil aldık çok gaz yaptı evolvia fan çok memnunum
Nurdanalkanozkan Minikprenses_1 cnm ben kullanıyorum oğluma gayet memnunum ama her mama her bebekte aynı etkiyi göstermiyor denemeden bilemezsin malesef denemen lazım
Emel16 Minikprenses_1 ilk bi iki ay aptamil kullandım sonra mamayı bıraktık şimdi geceleri muhallebi yapıp içine mama katıyorum sma aldık bi iki aydır, güzel mama bebeğimde değişiklik yapmadı kabızlık vs. Üstelik kilo aldırdı