annecik0 bende hamilelik döneminde ödemden takamamıştım doğumdan sonrada çok zayıfladım o yüzden emzirme dönemi bitene kadar bekledim tekrar kilo alırım diye hala bol gelince verip üzerine ekleyip yeni aldık malesef eğer emzirme dönemindeyseniz bekleyin