pinkbutterfly06 Kızlar 3 sene de 2 sezeryan doğumum oldu haliyle göbeğim fena durumda ve 6 kg da fazlam var emziriyorum… diyet + spor a başlayacağım.. en etkili tarifleriniz varmı YouTube bi sürü hareketler var hangisini etkili ne yapayım sizce 😊😊
Snowglobe pinkbutterfly06 her şeyimiz aynı 😂 ben 1 haftadır leslie yapıyorum ama faydası ne zaman belli olur bilmem. Ama benim asıl sorunum yemek Hep açım ve istediğim tek şey abur cubur yemek . bende aslında ilk doğumdan diyet listesi var emziren anne için . ama ilkteki gibi istekli ve istikrarlı değilim
alzarvn pinkbutterfly06 tarçınlı su mutlaka günde 3 litre doğum yapalı 1.5 ay oldu ve şuan 3 kilo fazlam kaldı bide gece yemek yemiyorum asla 7de yeme işini bırakıyorum emziridğim için geceyi emzirme çayı vs su ile geçiriyorum bazen çok dayanamazsam marul ve dereotu yiyorum
calkapcennet pinkbutterfly06 elinde emziren anne listesi olan varmı birlikte diyet ve spor yapalım mı emziren anneye göre hem birbirimizi motive ederiz öyle olunca insan daha rahat kilo veriyor
cansusrgl Snowglobe doğumdan ne kadar sonra başladınız bizim 40 gün geçti ama dikişe zarar verir mi bilemedim
Kuzeymiram Snowglobe ay kız bacım. Listeyi nerden buldum bende bakayım , çok moralim bozuk 7 kilo fazlam var , abur cuburu kesim ama yemek düzenim olmadığı için kesemiyorun
pinkbutterfly06 Snowglobe valla bende ya aşırı canım çekiyo abur cubur geceledi kalkıp yiyorum o derece 😂
Snowglobe cansusrgl leslie çok hafif bnxe 40 tan sonra başlanır . ya da kendinizi tam anlamıyla ne zaman iyi ve acısız hissedersiniz o zaman başlayın Ama normal spor için sezeryanda 6 aydan once önerilmiyo
cansusrgl pinkbutterfly06 ay bende aynı şekilde emzirmekten şekerimiz düşüyor muhtemelen ben hemen 10 günde bişey yapmadan doğum öncesi kiloma döndüm ama hafif bi göbek kaldı yani eski sıkılığım yok zamanla gider sanırım oda
cansusrgl calkapcennet bi program indirdim bugün çok hoşuma gitti oradakileri yapıyorum çok zorlamadan bakalım bir hafta verdim kendime