Kızlar bebek emzirmek uyutmak çok zor normal uyuması bile zorken şimdi birde geceleri en az 6 7 kez kalkıyor yarım saat 1 saat arayla ki çoğunda emmiyor bile emzik gibi kullanıyor yani. Ve bunu yapmadan uykuya geri döndüremiyorum . Ama artık uykusuzluk ve yorgunluk sinir sistemimi kontrol altına alıyor çocuğuma kızıyorum eşim de yattığı yerden anca kızma çocuğa diyor . Bir gece olsun kalkıp ben uyutuyum bebeği sen yat dinlen demiyor . Sürekli bir kişiye yüklenince de sorumluluk gücüm kalmıyor . Ben napabilirim emzirmeyi kessem kıyamıyorum daha küçük ama böyle de olmuyor . Ne yapabilirim akıl verin bana lütfen