Sevgi438 2cc veriyorum tek burundan ama ya genzine kaçıyor yada aynı burundan tekrar çıkıyor, sonrasında aspiratörle çekmem gerekiyor onu da yaptırmıyor, e temizlenmiş se olmuyor çekmeyince tıkanıklık geçmiyor🤷🏻♀️ Püf noktası ne, nasıl yapmak lazım?
suslumelda Ben 5 cc serum fizyolojiğin yarısını bir burun deliğine kalan yarısını da diğerine sıkıyorum sonra ters çevirip sırtına pat pat vuruyorum biraz sümük çıkıyor sonra yatırıp aspiratör ile çekiyorum
Hiilyuss Sevgi438 brbişi düz zemine yan yatırın yukarda kalan burun deliğine sıkın sonra öbür yana yatırın ona da sıkıp sırıtına pat pat
suslumelda Sevgi438 çıkması lazım aslında ama genzine kaçsa da bebekler onu hemen atabiliyormuş öyle okumuştum bir doktorda