20 aylık oğlumu 6 gün önce memeden kestim sürekli memeye yapışıktı hiçbirşey yemiyordu şu an alıştı fakat geceleri sık uyanıp ağlıyor bu bir süreç mi ne yapacağımı bilemedim ben kesintisiz uyur emmiyor nasıl olsa diye düşünürken gece ağlaması moralimi bozdu emzirme sonlandırdıktan sonra böyle birşey yaşayan anneler varsa önerilerinize ihtiyacım var