Merhaba arkadaşlar,6 aylık hamileyim ve 2.5 yaşında bir kızım var .. son birkaç gündür çok kriz yaşıyor ve yaşatmakta … İstemsiz kızmaya başladım ve sabrımı taşırdığını hissediyorum.Üst ya da altsız dolaşmak istiyor,durduk yere yerlere atıyor kendini .Çok asabi davranışları söz konusu.Yaşayan oldu mu aranızda???