birbalannesi099 lazımlığı alın koyun eve. Ona biraz alışsın, benimki onun hevesine 23 aya girmeden bıraktı bezi. Bir kaç kere yaptırdım hoşuna gitti, sonra evde tamamen açtım bezi dışarda takıyordum. Yavaştan dışarıyı da kestim. Maşallah diyelim oğlum altına neredeyse hiç kaçırmadı bıraktığımızdan beri
Ama tabi çocuğun hazır olmasıda lazım, oğlum bezini çıkarmaya çalışıp lazımlığa yapmak istiyordu