Sbhthll 4 ay kontrolümüze gittik bize Saglık Ocagı vegaferon kan damlası verdi kullananlar var mı ya da hiç kullanmadan çocuk doktorunuzun verdiğini mi kullandınız
Oykuu_bebekk Sbhthll kullanmadım araştırırsanoz bebeğe çokta uygun bir lan ilacı dğeil içinde paraben var bagırsak rahatsızlığı vs yapıyormuş tahkildşz vermeleri çok saçma zaten ben 6 aylık olana kadar vermiyorum
Betiferi34 Sbhthll bize de verdiler ama içinde paraben olduğu için kullanmadım.sidefer kullanıyorum.kızım severek içiyor.herhangi bir yan etki de yapmadı bize
Ata0905 Sbhthll d vitamini de saglık ocagının verdiğini kullanmadık doktorumuz içinde paraben var dedi. Kan ilacı için de doktorunuza danışın belki baska bişey tavsiye eder.
Sbhthll Doktoruma sordum 4 aylık başlayabilirsin dedi ve ferrum damlayı önerdi sabah aç 5 damla dedi ama