Arkadaşlar bebeğim gece geç dalıyor zaten uykuya bi 3 saat uyuyor sonra uyanır gibi oluyor emziriyorum. daha emerken başlıyor karın bağırsak gurul gurul , luk luk sesler gelmeye. huzursuz oluyor hep daha da dalamıyor derin uyjkuya. kucağımda karnıma pıt pıt vuruyordum sallıyorum öyle duruyor . bu nedem olur sizce ? bu seslelr neden gelir