Kızlar bebeğim 13 aylık alt iki dişi vardı sadece şimdi yine altlardan diş çıkartıyor hangisi olduğunu göremiyorum ve bugünkü gündür ağlıyor. Gece saat 2 ve uykusu var ama sallayınca uyuyor ama salyasını ağzında biriktirdi sanırım bu yüzden yutkunamıyor boğulacak gibi oldu zor kaldırdım ne kullanabilirim ilk çocuğum lütfen bir öneri zeytin yağı ve karanfil sürdüm calpol verdim diş jeli sürdüm yok yine çığlıkla ağlıyor ellerini ağzına sokup kazağını ısırıyor ne yapmam lazım ne alayım yurtdışındayım tetagil falanda yok burda deliricem