Kızlar selam 4 aylık bebegim var baştan beri mama meme şeklinde gidiyorduk ama sütüm kesildi suan sadece mama alıyor ilk basta hipple başladık baştan öyle bi sorun olmadı ama sonradan kusma yapmaya başladı daha sonra bebelac golda geçtik çok çok memnundum ne kusma ne gaz hiç bir sorunumuz yoktu gelişimimizde çok iyiydi fakat Palm yağı dolayısıyla içime sinmedi ve sma optiproya gectik yaklaşık 3 4 gündür kullanıyorum ama fazla olmasada sık sık kusma yapmaya başladı.. başına gelen var mı yada önerisi olan ? acaba mamadan dolayına mı diye düşünüyorum çünkü