Kızlar bebeğim 2 sıfır geceleri uykusunda ağlıyor dönüyor ağlıyor . Kendi haline bırakınca kısa bir süre sonra uyuyordu tekrar şimdi 1 aydır ağlıyor uyanıyor çığlık kıyamet, yemek yediriyorum bazen dişten diye jel sürüyorum bazen calpol veriyorum. Ama 2 saat falan uğraşıyorum bazen daha fazla. Çok ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım zor uyuyor. Kendi kendine uyuyor emzikte bıraktık ama bu aralar beşiğinin içine giriyorum karnını okşuyprım öyle uyuyor iyice alıştı gece bu durumlara 🥲 kafayı yicem