annecik0 Öncelikle nasıl anlaşılır? Ne yapmalıyım? Nasıl daha kolay atlatabilirim? Doktora sormayı unutmuşum. Kendimce ne yapmalıyım eğer reflüyse…
Ardenaden Rwflu olan bebeklerinn dilinde beyaslik oluyor ust tabakda biraz.snra ya reflunyataginda yatmali ya da yatak reflu yayagi gbi egimli yapilmali belsnemedn snra 15 20.dk.cocuk.yatirilmamali
Ardenaden annecik0 bu kdr daha fazla.kusmaya devame derse mama iciyorsa kusmasn diye bisey veriyorlar fln
annecik0 Ardenaden anladım canım yok mama sadece zorda kalırsak günde bi kere oluyo onun dışında içmiyo teşekkür ederim dikkat edicem unutmuş olarak çok bişi kaybetmedim demekki