aydint 2 aylık kızımı 11 de uyutmaya başlıyorum, bu saat oldu hala 10 dk uyuyo yarım saat uyuyup uyanıyor,yanımda yatırarak emzirince sabaha kadar rahat ediyorum bu süreci böyle mi geçirmeliyim ne yapmam lazım
Sev16 aydint çünkü seni istiyor kokunu daha çok küçük ilk üç ay zaten 4. Trimester sayılıyor yanınızda olsun
cudana aydint biz beraber yatıyoruz gece, gündüz yerine yatırarak alıştırmaya çalışıyorum 4 aylık olana kadar filan böyle devam edeceğim sonra bakıcaz
eozlem aydint 3 ay 6 günlük bebeğim. Hala yanımda yatıyor 😂. Dün gece 21:30′da uyutmaya çalıştım. Gece 12ydi uykuya daldığında. 2 aylıkken sabah 7de kalkıp akşam 9′a kadar uyanık kalıyordu 😂
niloyaaa aydint merak etmeyin büyüyünce zaten sizinle yatmak istemeyecekler o yüzden kıymetini bilin daha iki aylık kokunuzu istiyodur.
tugces09 aydint benim kızçemde 3 ay 3 günlük oldu. Önceden uyutup yatagina yatirabiliyodum ama bu ara düzenimiz şaştı. Dün uyuttum yatağına koydum 1 saat sonra uyandı sabaha kadar yanımdaydı valla 15 gündür falan yatağa iyi alıştı 🤣
gamisel tugces09 ay aynı yatakta nasıl yatıyorsunuz yastık falan koyuyor musunuz ben korkuyorum dönerim ezerim diye yaa