Kızlar bebeğim emiyor memede uyuyor ama geceleri sürekli ıkınarak uyanıyor ve ağlıyor kakasını falan yapıyor aslında kabızlıktan şüphelenmiyorum ama böyle bi kıvranma durumu uykuya dalamama hali geceleri sık uyanma memede uyuma isteği o kadar zor geçiyor ki bu 9. Ay bıraktırmayı bile düsündüm geçen gün diş değil 6 dişi var çıktı onlarda acaba bi doktora mı götürsem çok çaresiz hissediyorum uykusuz perişan mutsuz