1gunesss Reglim bugun 6.gün gecikmesinin kadım,doğum acile gittim doktor alttan baktı kese yok rahim duvarın kalınlaşmış dedi ve çarşamba günü gel dedi, rahim duvarın kalınlaştı ise regl olmam yakın mı anlamadım ben hiç bişey ?
Beyzaecrin96 1gunesss profilinize girdim ve dün paylaştığımız testi gördüm ikinci çizgi vardı. Bide rahim kalinlasmasi var diyorsunuz hamile olma ihtimali çok yüksek hakkında hayırlısı olsun
Tosbikannem 1gunesss kistin varsa da rahim duvarı kalınlaşabiliyor gebelikte de aynı şekilde kalınlaşma olabiliyor yani hemen kötü düşünmeyelim refleks geciktiğinde de kist oluşabiliyor ve regl le birlikte kendi kendine geçiyor
asyanm İki türlü ihtimal de oluyor kan versen daha erken anlayabilirsin kanda çıkar kese olusmamissa da.
eyberenimo Evet canım her iki ihtimalde var rahim duvarin kalınsa ya adet goreceksin bir kaç güne yada bir gebelik olusuyor keseyi gorebilmesi için tekrar kontrol edecek bthcg değerinin yükselmesini bekliyor gebelik varsa
1gunesss eyberenimo teşekkür ederim hafif kasık ağrım var bel agrım da başladı bu gün bakalım çarşambaya kadar ne olacak
1gunesss Beyzaecrin96 teşekkür ederim 🙏 ben araştırdım da şimdi rahim duvarın kalınlasması kanamaya sebeptir diyor anlamadım vallahi ya bende
1gunesss Tosbikannem kistim yok doktor alttan baktı kese de yok bebekde yok fakat rahmin kalınlasmıs dedi çarşamba,sabahtan gel dedi