Doktorum bütün hamileliğim boyunca bebeğimin iri olduğunu vajinal doğum yapamayacağımı söyledi. Daha sonra kontrole diye gittiğimde bana bugün doğuma alabilirim normal doğum mu istersin sezaryan mı diye sordu bende hemoroidim olduğunu belirttim hiçbir yan etkisinin olmadığını söyledi. Ve doğum yaptıktan 4 gün sonra birde hemoroid ameliyatı oldum…. 2 ay oldu hala daha düzelemedim siz siz olun hemoroidiniz varsa normal doğum yapmayın arkadaşlar bu bir öneridiiiiir