Merhabalar kizlar kizim suan 32 günlük ve doğduğu günden beri cikarttigi bi ses var degisik bi inleme sesi söyle tarif edeyim nefesi alirsin ama vermekte güçlük cekersin de inlermissin gibi bi ses, Yutkunursun tükürük bogazinda kalir gibi. Dogdugunda hastaneden cikmadan sormustuk doktor normal demisti bizde normaldir herhalde dedik gecer herhalde dedik. Ama gecmedi tam tersi artti o sesi daha sık yapmaya basladi arti bide o sesle beraber hizli nefes alma hirilti da eklendi. Biraz once acilden geldim solunumda bir sıkıntı yok satürasyonuna bakildi bi sıkıntı yok burnunu yikadilar birsey çıkmadı temiz. Ki ben de burun temizligini yapiyorum. Ama ben hala cok tedirginim normalmis gibi gelmiyor sanki nefes almakta zorlaniyor gibi hissediyorum. Var mi boyle birsey yasayan çocuğunda olan yani bunun sebebi ne olabilir ozel doktorlara götürmeyi düşünüyorum sizden de yorum bekliyorum 😔😔