Selam herkese ☺️
12 günlük oğluşumla tecrübelerinize ihtiyacım var.
Her istediğinde emziriyorum ama göğüslerim dolu dolu değil. İlk günler çok sert oluyordu dolu dol hissediyordum ama 1-2 gündür çok yumuşak ve cıvık geliyor elime. Acaba sütüm mü yetersiz? Bugün emzirme sonrası sağım yaptım iki göğsümden 35-40 cc kadar çıktı.
Biz sayımızda günlük 5-6 falandır çişli özellikle. Ne dersiniz doktora ğidinceye kadar beni bir aydınlatır mısınız?