Baybyuras ben ortaya karışık bir anneyim 😅yerine göre rahatım, mesela yeremi düştü kendi kalkmasını beklerim, ondan sonra gel bi öpeyim derim, yemeğini kendimi yemek istiyor ortalığı batırsın umurumda değildir , yerine göre pimpirikli, mesela insanlarla fazla samimi olmaları istemiyorum çünkü devir kötü, parkta markette insanlar çocuklarımı sevsin dokunsun istemem, müsaade etmem. Yerine göre evhamlıyım terlemesinler, üşütmesinler diye çok dikkat ederim, mümkün mertebe sağlıklı beslemenmelerine dikkkat ederim evde yapılabilecek her şeyi kendim yaparım. Yerine göre kararlıyımdır, istemediğim birşeyi yedirip içiremezler. Ama en çokta eğlenceli bir anneyimdir, her zaman çocuklarım ön plandadır, işi güçü boş verip akşama kadar onlarla dans ederim oynarım, etkinlik yaparım, onlar uyuduktan sonra da işte bu saatlere kadar iş güç ile uğraşıyorum 😅