Melike06666 Sol göğsümün sütü kesildi kızım çok aktif emmiyordu zaten ama günde üç defa falan emdiği oluyordu iki gündür emmek istemiyor süt gelmiyor diyor sağ göğsüme geçiyor normal mi kesilmesi 😕
arya13 Melike06666 evet ya bende öyleyim ek gıdaya geçtik bide diş sancısı derken az emmek istiyor azaldı doğal olarak tekrar sağıma başladım bugün bi dene istersen bide az suyu çok içmem lazım 🤦🏼♀️
Melike06666 Tgccccmt 22 aylık önceden sıkınca süt gelirdi hemen şimdi damla bile gelmiyor nokta kadar geliyor 😕
Melike06666 Tgccccmt mastit olsa ağrı yapmaz mı hiç olmadım daha önce ağrım vs yok sadece hafif bi şişlik var gibi
dlos Melike06666 Bebeğiniz baya büyükmüş sizin yani zaten 2 yaş sonrası emzirme diş kırılması vs sebep olabiliyor. Artık yavaştan bırakma zamanı gelmiş sayılır tabi yine de sizin düşünceniz 💐
Tgccccmt Melike06666 şiş olan yer kızarık mı ? Mastittw dokunsanızda acı olur süt koyulaşır Siz sağmayı bırakmayın makınanız varsa tıkandıysa açmak gerekır
Melike06666 dlos küçükmüş daha benim bebeğim 22 aylık sütün kesilmesi önemli değil zaten 2 ay sonra emzirmeyi sonlandırcam sadece bir anda kesilmesi aklıma takıldı normal mi acaba diye demek ki olabiliyormuş
Melike06666 arya13 günlük neredeyse 3 litreden fazla su içiyorum sütümün kesilmesi önemli değil zaten yakın zamanda emzirmeyi sonlandırcam sadece sol göğsümün sütü emzirmeyi sonlandırmadan kesilince aklıma takıldı 🫤