Motherqueen__ Hanımlar bebeğimin doğum günü var ben 20 kişilik pasta yaptıracağım ama yeni haberim oldu gelecek olanlar var normalde 18 kişiydik 24-25 kişi olacağız sizce yeterli gelir mi yoksa pasta miktarını değiştirmeli miyim?
Ballilokmam11 Motherqueen__ yanında başka ikramliginiz varsa eğer yeter bence bizimki 10)kişilikti 11 kişi felandik kaldı da hatta
kirikkalp Motherqueen__ aslında burda mesele pastayı kesebilmekte 😂 ha eğer başka şeyler de varsa yetebilir herkes yemişti eşimle bize kalmamıştı rahat bizde bu kadar vardık