bikupakahvee valla doktoru arada yapıyorsa normal ama sürekli yapıyorsa yorumlamak zor dedi bu duruma 😂 bende şaşırdım kaldım forumda danışmak istedim. Ne güzel demek ki yalnız değilim. . Google dan da sordum. . Bi sayfada 11 aylık bebek gelişiminde açıklamada şu yazıyordu o da biraz mantıklı geldi ☺️
“
Bebeğiniz artık rahatlıkla ayakta durabilir ve bunu yaparken her türlü yardımı reddeder. Ayrıca, ayakta iken yavaş yavaş eğilip, düşmeden oturma pozisyonuna geçebilir. Bunu yaparken arada durur ve eğilip iki bacağının arasından bakar. Etrafını farklı açılardan görmek onu heyecanlandırır.”